Uw vastgoed en administratie, onze zorgen!
in v

Vastgoedbeheer 

Administratief en/of technisch beheer

Het beheer van uw vastgoed bij ons onderbrengen betekent dat alle zorgen bij u uit handen genomen kunnen worden. Wij beheren uw vastgoed naar uw eigen wensen, precies op maat.

Wij bieden zowel administratief vastgoedbeheer alsmede technisch vastgoedbeheer. U hoeft dus zelf geen andere partijen zoals onderaannemers, debiteurenbeheerders en financiële professionals in te schakelen.

Wij beheren uiteraard appartementen en volledige woningen, maar ook kamers, kantoren, bedrijfsruimten, winkels en garages.

Iedere maand ontvangt u één overzichtelijke huurafrekening. In één duidelijke opslag ziet u de huuropbrengsten, huurachterstanden, exploitatie- en servicekosten.

Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid om in uw eigen online portaal uw vastgoed op de voet te volgen. U bent dus altijd op de hoogte van alle relevante informatie over uw vastgoed objecten en huurders.

Bovendien bieden wij u één vast contactpersoon voor het beheer van uw vastgoed. Zo blijven alle lijnen binnen het beheer heel kort. Van vastgoedeigenaar tot huurder.

Of u nu één of meerdere verhuurbare eenheden heeft, bij ons bent u van harte welkom.

Wij bieden u de volgende diensten aan:

Administratief vastgoedbeheer:

  • Huurfacturen aan huurders verzenden, zowel met als zonder BTW
  • Verwerken van huurovereenkomsten
  • Beheren van waarborgsommen
  • Incasseren van huren en bijkomende financiële afhandeling verzorgen
  • Periodieke administratieve huurafrekening aan eigenaar verzorgen
  • Bewaken van betalingen en huurachterstanden
  • Verzorgen van aanmaningen en een volledig incassotraject tot en met de inschakeling van gerechtsdeurwaarder
  • Verrichten van betalingen met toestemming van verhuurder
  • Verzorgen van huurverhogingen en bijbehorende schriftelijke kennisgevingen hiervan
  • Administreren en verrekenen van voorschotten en kosten van diensten en service aangelegenheden alsmede gemeentelijke belastingen en heffingen doorbelasten aan huurders
  • Rapportages verzorgen voor eigenaren
  • Toegang voor eigenaren tot ons portaal in ons vastgoedbeheer systeem


Technisch vastgoedbeheer:

  • Inspectierapporten opstellen bij check-ins en check-outs
  • Inspectie bij klachten
  • Uitvoeren van periodieke en preventieve inspecties indien gewenst
  • Afhandeling klachtenonderhoud
  • Uitbrengen onderhoudsvoorstellen
  • Offerte aanvraag, opdrachtverstrekking en controle op uitvoering onderhoud bij onderaannemers
  • Controle inkoopfacturen (accounts payable)
  • Verzorgen opleveringen en garantieverplichtingen indien aanwezig
  • Afsluiten en marktconform houden onderhoudscontracten met onderaannemers
  • Toezicht op goede naleving onderhoudscontracten met onderaannemers
  • Verhelpen technische storingen
  • Coördineren en rapporteren van onderhoudsopdrachten


Neem via onze contactpagina contact met ons op voor een vrijblijvende en passende offerte voor het beheer van uw vastgoed. Wilt u liever direct iemand spreken dan kunt u van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 uur en 19.00 uur ook telefonisch contact met ons opnemen. Wij staan u graag te woord.